Deppigt....

Hej Allihopa!
Jag är hemma efter att ha varit hemma hos mina föräldrar! Vi hade det så bra så, och nu är man tillbaka till verkligheten här som jag måste ta tag i! Jag vet inte vad det är men jag är helt slut på dagarna! Har inte kraft att göra något! Det blir mörkt redan vid 15.00, det är allmänt deprimerande.... Inte alls roligt nu!
Jag behöver mer kraft, vad ska jag göra? Måste nog börja träna, gå ut och gå på morgonen runt munksjö!
Usch usch och så ska man ha motivationen för att sitta och skriva uppsats! Det har inte jag alls!
Har inte haft ork att göra några bra inlägg heller.. hehe de andra är kanske inte superbra heller!  Aja...ska sitta och skriva på uppsatsen nu,..jag pluggar bäst på kvällen!

Ha det bra så återkommer jag imorgon eller nåt! Bra att Carin är igång :-) Hihi

// Emmi


Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Det vore roligt :)

Jag har inte plåtat någon jag känner så där direkt förrut, så att du är med på det men det ska säkert gå bra ändå ska du se :)

Är du öppen för förslag förresten? Jag menar.. att göra någon rolig styling eller vill du hellre vara vanlig? Jag kan nog inte än på ett tag men vi kan ju fundera påt :)

/E

2008-12-10 @ 22:22:41
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Emina

Åh vad roligt att du hörde av dig!! Jag är öppen för förslag, absolut, blir ju roligare plåtning kanske!? Jag är mer för att styla och göra nåt mer extremt än att vara helt vanlig!



Åh vad spännande, jag ser fram emot det! Jag har aldrig tagit professionella bilder! Ja, vi kan ju göra det när du kan, behöver inte stressa fram det.

Hör du av dig i så fall eller? Jag kan lämna mitt nummer eller nåt...

Ohh you made my day!!

// Emina

2008-12-10 @ 23:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0