Happy New Year!!

Idag är det nyårsafton! Wihuu va mysigt! Ville skriva ett sista inlägg innan året är slut. Har verkligen haft fullt upp på sistone med julen och massa jobb så därför har jag inte skrivit. Har inte ens suttit vid en dator på jättelänge, fast ganska skönt ändå att vara ifrån datorn lite, man känner sig så beroende annars, hehe.

Ska strax åka iväg till Halmstad med T för att fira in det nya året tillsammans med nårra kompisar som bor där, kommer bli trevligt! Vi ska bo på hotell jag och T och sen ska vi käka middag hemma hos dom. Ska ha min klänning med rosor på mig från Lindex (den jag fick byta dragkedja på), hoppas det blir tjusigt. =)

Nu måste jag gå för vi ska åka. Ha en underbar nyårsafton allihopa och GOTT NYTT ÅR!!

Många kramar
//Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0