snart Måndag!

Vilken helg det har varit,,har gjort allt och inget! Fredag gick åt att sova. Lördag gick åt att göra en massa olika aktiviteter!Var uppe från 06.00 till 03.00! Helt slut var jag! Idag har jag sovit ut ordentligt, ska inte säga när jag gick upp :-) Nu är jag lite seg trots lång sovmorgon, så ska lägga mig snart! Igår var jag på inflyttningsfest, Gud vad roligt jag hade! Tror att alla som var där tyckte att det var helt fantastiskt! De fixade till det så fantastiskt så det kunde inte ha varit bättre! Fanns massor med mat och dricka, alla kära vänner var där så det slår många fester!

Idag gick jag och Amir ut en sväng och sen över på en kopp kaffe till några vänner. Jag stannade kvar där en stund och Amir åkte för att klippa sig! Det var dags att han gjorde det hehe :-) Nu blir han säkert sur om jag påpekar det fler gånger!
Vi delade även en pizza senare, trots att jag lagade god mat! Hade ju lite lax över från igår så jag fixade lax pasta, men han åt inte nåt av det! Jobbigt med killar som inte tycker om all mat, det ska inte vara fisk, grönsaker... aja, men när rumpan är hungrig äter den allt! Ett bosniskt ordspråk :-) som stämmer också!

Kom att tänka på Ivano nu, min och Carins spansk lärare från gymnasiet. Han kunde säga helt sjuka meningar ibland som han översatte direkt från italienska till svenska. Det kunde låta hur roligt som helst på svenska! haha Antecknade vi inte allt på ett papper som vi gav till honom när vi tog studenten? Kan inte komma på nåt exempel på vad han kunde säga, men Carin kanske gör? Att jag kom in på Ivano nu,,offatbart..

Här är iaf en bild på oss från igårkväll!


Kjolen är mammas gamla från Bosnien! Är nog det enda plagget hon har kvar hemmifrån! Är säkert 20-30 år gammal men ser ny ut! Är häftigt att jag kan ha den nu! Betyder jättemycket! Är av ull, så passar bra att ha nu!
Linnet från Lindex och de fina strumpbyxorna i orange från så in i norden, kanske inte allas favorit..

Undra hur Carin har det hemma nu, säkert fullt upptagen..Så är det när man åker hem! Hoppas hon skriver ett inlägg snart! Ha det bra! Kram Emina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0