I love colours!

Tjo!

Är hemma nu efter en lång dag! Satte på kanal 5 för en stund sen och de visar unga mödrar! Alltså jag förstår mig inte på detta.... Det är en som föder och kameran är på henne hela tiden, hur kan man vilja det?! Alla ska se det också,, vad får de för att vara med i det programmet?!? Är ju fan hemskt!!! Är det bara jag som tycker det?!
 Sen så förstår jag inte varför de skaffar barn i så ung ålder! De flesta av dem är ensamma mammor, klart förhållandet inte funkar, de är ju barn; 15 år! Då lekte jag fortfarande med barbiedockor! (okej, det gjorde jag väl inte, men nästan).
Just don't get it!

Var hemma hos en kompis och målade en tavla på hennes vägg. Ser jättebra ut! Är lite svårt och tar längre tid eftersom man bara kan måla i en ställning. När jag målar hemma på duk så vrider och vänder jag på duken vilket underlättar...
Men det kommer bli så fint så, så länge jag är nöjd för jag kan vara lite petig!  Visar det sen när det är helt klart. Ska dit och måla en omgång till, sen tror jag att det blir klart! Är så roligt att måla, jag slappnar av helt och hållet och glömmer alla problem jag har...oh, måste göra det lite oftare känner jag...

Här är en tavla jag målade i olja på duk förra året!



Kram på er // Emina

Kommentarer
Postat av: Carin

Jag älskar den här tavlan, vill ha den! Säg till om du vill sälja den. ;-)

2008-12-18 @ 19:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0