I need a painkiller!!

Hej! Nu är jag hemma efter festen...det var en lugn alkoholfri fest :-) Är fruktansvärt trött och har en jävla massa ont i ryggen! Helt obegripligt, har inte ens dansat eller nåt!! ( dock satt jag för länge) Ni som inte vet så bröt jag 2 ryggkotor för två år sedan när jag var i Bosnien på semester. Det var det värsta jag har varit med om, bara jag tänker på det kan jag börja må dåligt! Jag hade såå ont att jag svimmade av smärtan ett flertal gånger, låg i en och samma ställning under 7 hela dagar, kunde inte gå på toa eller nåt annat ! Tänk att ligga i en ställning i 7 dagar, ännu värre var att det var 40 grader varmt ?! Jag fick ont av det sen! :-( Var det mest hemska jag har varit med om! Hur det hela gick till ska jag inte berätta, orka dra den historien! Men iaf, efter olyckan så har jag lätt för att få ont i ryggen! Går jag länge i högklackat eller om jag sitter för länge, går för långt, dansar för mycket, ja helt enkelt anstränger mig så känner jag av det! :-( Är inte alls roligt, försöker hitta en ställning men ingen hjälper när jag väl får ont!

Aja ska inte dra ner på stämningen! Idag är jag mest tacksam och tackar Gud att jag inte är förlamad. Eftersom jag landade på sidan (när jag föll) så kom jag inte emot självaste ryggraden, för hade jag det så skulle jag varit förlamad by now!

Nä nu ska jag lägga mig och titta på American Gigolo med Richard Gere, en klassiker!
Här är en liten bild med the boys från Jönköping from tonight!

Min vackraste klänning är ny av märket Rules by mary! I love it and everybody else do!

God Natt på er! Kram //Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0