Jag är rädd!

Jag tycker att det finns idioter i den här stan överrallt! Jag tycks stöta på dem hela tiden nu! Jag är rädd hela tiden när jag går ute, tycker det är mycket illa! Första gången jag stötte på en idiot var i slutet på augusti då jag var på väg hem från en kompis. Jag gick gåendes på torpa på en vardagskväll, klockan var runt 23.00, och en idiot kom springades mot mig, tog tag mig hårt i bröstet och sprang iväg några meter. Att han stod och tittade på mig i några sekunder efteråt gjorde att jag var ännu mer rädd. För vad tänkte han göra sen? Jag skrek "Din jävel vad håller du på med" han tittade på mig och sprang iväg. Jag var så rädd, chockad och skakade att jag inte visste vad jag skulle ta mig till. Som tur var bodde min kompis i närheten så jag sprang till hennes balkong! Ringde Amir och han kom direkt!
Jag ringde in till Efterlyst för några veckor sedan när de hade ett program om allt som har hänt här i Jönköping de senaste månaderna! En polis kontaktade mig efteråt och frågade om jag ville polisanmäla detta! Självklart vill jag det!
Idioter ska inte gå fria här! Den profilen de hade på efterlyst stämmer in på den killen som jag blev "brösttagen" av!

Den andra gången jag stötte på en idiot var i torsdags när jag var påväg hem från jobbet kl 07.15. Jag cyklade hem och han kom cyklandes mot mig. Jag försökte flytta på mig men han kom precis mot mig så att vi krockade och så att han stoppade mig. Jag försökte ju komma undan men han kom så inpå att han stoppade mig. Jag blev skiträdd!! Han såg läskig ut, gammal gubbe! Han skrek mot mig "duuuu" men jag lyckades komma ifrån honom och gasade i botten!! Snabbt cyklade jag ifrån honom men så vända jag mig om och han cyklade efter mig!! DÅ var jag rädd.....som tur är så bygger de en tvättstuga här utanför så det fanns massor med arbetare utanför mitt hem så då kom jag fram till dem och kände mig lite säkrare!

Idag var jag utanför åhlens, parkerade min cykel,  och skulle gå in. När jag är påväg in så kommer det ut en gubbe skitsnabbt och tar sin cykel som han parkerade en bit utanför dörren. Han kutar snabbt, och sätter sig på cykeln och cyklar därifrån så snabbt han bara kan, nästan så att han ramlar av cykeln! Han hade en stor tjock jacka med luva på sig. Jag hörde att det larmade i dörren, han tog väl med sig nåt! Idiot! Ingen reagerade inne i Åhlens eftersom det var så mycket folk. Jag gick fram till kassan och berättade för tjejerna som jobbar där. Tyckte att det var lite otäckt!

Nu är jag rädd, speciellt efter allt man hört och varit med om! Även om det inte är stora grejer som har hänt mig så är jag ändå rädd och osäker när jag går ute! Synd att det ska behöva vara så, men så är fallet!

Kram Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0