På promenad genom stan

Jag har precis varit på min dagliga promenad, även om jag fuskade lite idag. Tänkte nämligen jag skulle ta promenaden ner till stan och sen hem igen och däremellan uträtta ett par ärenden. Var inne på Åhléns en sväng och guu va mycket julpynt de hade. De hade jättemånga fina julgranskulor och dekorationer, så jag kan verkligen rekommendera att gå dit innan ni pyntar granen i jul. Synd att jag själv inte har någon gran för då hade jag absolut köpt allt pyntet där.
Inköpte den första julkappen för i år, så nu är en avklarad. Skönt att man är igång nu iaf. Har inte så många julklappar att köpa i år vilket är skönt, sen ska jag o T köpa några ihop till hans föräldrar och ena syster så det känns bra.

Ni vet den andra klänningen jag beställde från H&M?! Har bestämt mig för att behålla den. Den kan bli snygg på party eller till nyår. Den får bli min "lilla svarta". Köpte en häftig håraccessoar idag oxå som man kan ha till för att piffa upp lite.

  


Dags för en kopp te och sen back to the books, har en del kurslitteratur att läsa ikapp. :-S Men det ska nog ordna sig. :-)

Take care!
//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0