Redan måndag!

Hej!
Jag tänkte att jag skulle ta och skriva lite, har inte blivit nåt under helgen! Helgen var för övrigt lugn, jag hann göra det jag ville. I lördags städade jag hemma, kändes skönt efteråt! Tar ju inte så enormt mycket tid, men att tvätta och hålla på med andra saker sammtidigt drar ut på tiden. På kvällen hade jag några kompisar över, vi hade det så mysigt. Pratade, drack te, åt pannkakor och umgicks helt enkelt!

Igår eftermiddag gick jag och Amir ut en sväng på stan i och med att det var julskyltning. Det var väldigt mycket folk ute, men annars inget speciellt tycker jag. Mysigt är allt vad man kan säga. That's it. Jag jobbade också natt på äldreboendet, så idag är jag lite seg..

Nu ska jag ta och laga lite mat, vad det blir vet jag inte än.

Hasta luego! / Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0