Säsongsblommor!

Nu är jag hemma efter en dag ute på stan!  :-) Har hunnit plantera lite blommor här hemma, hyacinter!
De är ju så vackra, luktar gott  och gör mig på bra humör! Har köpt fina krukor av zink, så jag blev jättenöjd! Har aldrig planterat blommor innan! Har inte ens haft jord hemma, nu fick jag dock köpa och det gick åt ska ni veta!
Jag är inte så bra på blommor annars, de flesta dör ut...så nu ska jag bara börja köpa säsongsblommor! Behöver inte ha dem i all evighet! 

 


 Hoppas att de blommar ut nu bara!

Köpte ett par fina jeans idag! :-) Köper sällan jeans, hmmm måste ha varit 2-3 år sen jag köpte ett par bra jeans! Är inte jeans-typen direkt.. Är ju så jobbigt att hitta rätt nummer, rätt längd, prova hit och dit...nää men nu fick jag bra hjälp så det gick bra!
Nu måste jag ta en dusch och sen plugga lite, om det går!

Hasta luego mis amigos ! / Emmi


Kommentarer
Postat av: Carin

Mmm, blommor e så fint! Jag älskar hyacinter, fast tycker inte om när de luktar för starkt bara - huvudvärk. Har en rosa hyacint nu som jag oxå väntar på ska blomma.



Kul me nya jeans! Det är inte så ofta man köper det längre... Tänkte på det senast idag att jag typ har samma jeans jämt och borde köpa nårra nya. =)

2008-12-11 @ 21:57:07
Postat av: emina

Mmm kanske dags att köpa ett par nya då :-)

Jag kommer ihåg att när jag flyttade till Jkpg för att plugga hade jag ett par jeans som jag hade köpt på högstadiet! Liksom 5-6 år gamla!(tur de att man fick på sig dom!) Nu har jag slängt dom, de va ju så slitna, men var favvo jeansen ett bra långt tag!

2008-12-11 @ 22:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0