Snöö

Hej,,Gud vad det har snöat idag i Jkpg!! Är ju jättefint, jag har saknat snön lite :-)
Jag ska börja förbereda mig inför en fest snart... Hmm är lite sugen på kaffe nu känner jag! Kanske ska sätta på lite nu och sen börja fixa till mig!
Annars händer det inget speciellt, har inte riktigt bestämt mig om jag ska hemåt imorgon och festa med Carin och alla de andra. Har inte träffat dem på så länge nu så jag tror att jag kommer må dåligt av att inte åka! Vill så gärna... kanske tar en sen buss imorgon och åker en sväng, mamma blir säkert glad också! Grejen är ju att man har dåligt med pengar nu plus att studierna gör att man alltid har dåligt samvete av att inte plugga och göra nåt annat kul!
Aja..får se!  Blir en överraskning i vilket fall!

Ska gå och sätta på lite kaffe och bra musik, ta en cigg och sen börja fixa mig!

Ha en skön fredagskväll! //Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0