Tisdag 23 december

Hej allihopa! Ni är säkert upptagna nu, det är jag med...även om jag inte firar jul. Jag ska jobba imorgon och torsdag natt på äldreboendet, tänkte passa på, är ju dubbelt betalt! Sen på fredag får jag besök av mamma och pappa och deras vänner från Paris som är här på besök! Tänkte laga lite mat, kanske en kaka också....får fundera lite mer på det. Då ska vi ut på stan och gå runt när det är mellandagsrea, får inte missa det!

Igår var jag och Amir hos två kompisar, vi spelade charader. Det var skit kul. Det var jag och hon mot de två. Lite tråkigt att vi förlorade alla tre gånger som vi körde! Hehhe jag var lite dålig på att gissa :-) Vi tänkte spela igen på söndag, då vi förmodligen kommer att vara fler! Ser fram emot det, för det var hur roligt som helst!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och gå ut på stan en sväng med en kompis. Tänkte kolla lite innan rea vad som finns :-) kanske ta en fika också.... mm gott!

Ja ja, vi hörs och God Jul på er som firar!!

Kram// Emina


Kommentarer
Postat av: aaaaalmiish

mala sta härmas sa charader ?? haha var ngt ja kom på juh :P ??? :D:D sad svo motaju to da igraju ... hahahahha

2008-12-25 @ 00:18:54
Postat av: Emina

Alma, kom du på charader? Wow, visste jag inte!

2008-12-25 @ 20:25:08
Postat av: almiish

Nisam bas kommala på .. ali sam sam ja ti ideu kommala på da se mozemo toga da igramo.. antar da ste ti i asnelamfl to radili :):)

2008-12-26 @ 22:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0