Tisdag och jordbävning

Helluu!
Lite dålig uppdatering från min sida de senaste dagarna. Helgen var fullt upp och denna veckan är det tentaplugg som gäller. Har nämligen tenta på torsdag, usch o fy! Inte kul men det är bara att plugga på nu och vänta tills torsdag och få den gjord - sen äntligen jullov!! Åker hem för julen på fredag. Ska gå på stan en sväng på torsdag eftermiddag och kika efter lite julklappar och sen julmysa hemma på kvällen. Behöver även packa en del eftersom jag kommer va borta ett tag. Längtar så tills tentan är över!

Som sagt helgen var fullt upp. T:s fest i lördags var väldigt lyckad, kul att så många kom! Mycket god dricka och trevligt sällskap förgyllde kvällen. Sen att jag råkade bli lite överförfriskad är en annan femma, var inte så pigg i söndags om jag säger så, hehe. Det sjöngs ett antal karaokelåtar till T:s dator, bl.a. Bonnie Tyler och Freddie Mercury, haha, kul var det. T:s vardagsrumslampa fick agera mikrofon, hörde att det fanns bildbevis på detta, haha det bjuder jag på!
Tog tyvärr inte så många bilder själv och de få jag tog kan jag tyvärr inte lägga upp just nu då min kamera är på annan ort.

Shit förresten, kände ni jordbävningen imorse? Jag låg halvvaken när det hände och kände hur hela sängen vibrerade. Jag tänkte att det måste varit en liten jordbävning och mycket riktigt var det det när jag hörde på nyheterna lite senare. Tror det va typ 4,7 på richterskalan, känns som ganska mycket ändå. Jag måste ta reda på mer och varför det hände, man blir lite orolig för sånt här och tror inte att det ska hända i Sverige. Uuhh, läskigt!

Jag kommer nog vara dålig på att uppdatera bloggen denna veckan pga plugg. Kommer inte ha så mycket kul att skriva ändå eftersom mitt liv just nu bara består av tre saker: plugga, äta och sova. Och sakna T såklart.

Take care!
Kram Carin

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag ska också handla julklappar imorgon, babe! Ska vi sällskapa? :D Massa kramar.

2008-12-17 @ 07:57:45
URL: http://salacious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0