tjohooo

Hej, nu är man hemma efter dagens fest som var minst sagt alkoholfri :-) hihihi
Tyvärr åkte jag inte hemåt, till Carins och T:s fest :( Jag hade missat, eller jag viste inte att sista bussen åkte redan kl:15:00, det var alldeles för tidigt i och med att jag sov så läge idag..... Gick med mina tjejkompisar på en fest här i Jkpg ikväll! Har lite ångest att jag inte åkte hem, jag vet att Carin alltid är på hugget och att det aldrig är tråkigt med henne, liksom vi har alltid haft kul när vi har festat ihop, saknar det lite! Så nu är jag ledsen lite och hoppas att hon inte är suris på mig eller nåt, fast jag vet att hon inte är det, hon älskar mig för mycket för att va det! Åh Carin...vi som har kännt varandra såå länge....Ända sen jag kom till Sverige! Min bästis, det ska ni veta! :) sweet
Nu åt jag lite av dagens matrester, pastasallad! Mmm så gott! Ska lägga mig nu i vilket fall som helst! Får inte sova för länge imorgon!


Ciao med er! //Emina

Kommentarer
Postat av: Carin

Klart jag inte är sur för det! Det hade varit kul om du kommit men vi tar igen det en annan gång. ;-)

Puss o kram

2008-12-15 @ 15:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0