Torsdag

Hej! Idag sov jag en stund längre, får lite dåligt samvete men vad ska jag göra!? Gick inte rundan runt Munksjö heller!
Gud vad lat jag har blivit! Tidigare har jag alltid idrottat och joggat och gjort sit-ups, det vet Carin, och nu när man har blivit lite äldre har man blivit så lat!!

Amir hämtar mig snart iaf, vi ska en sväng till A6 center och gå runt! Efteråt ska vi till en kompis och hennes bror, vi ska ta en fika med dem har vi tänkt! Har planterat en fin blomma till henne som jag ska ta med! Hoppas hon blir glad!

Måste göra mig iordning snabbt! Vi hörs sen! Här i Jönköping har det snöat inatt, vad fint det var ute när jag vaknade idag! Snön gör mig verkligen glad!!

Ha det bra.. ciao // Emina

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Emina! Jag jobbar på ett boende för psykiskt funktionshindrade. Det är ganska påfrestande ibland, som i helgen, men oftast är det ett väldigt givande, roligt och varierande jobb. Men du har rätt, man måste säga ifrån! Jättekul att ni är så flitiga med bloggandet, alltid lika kul att titta in här. :D Kram!

2008-12-11 @ 19:14:57
URL: http://salacious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0