Badhuset

Snart ska jag iväg till badhuset med en kompis! Ska bli så skönt att simma lite och slappna av!
Efteråt ska vi självklart basta lite, det är ett måste när man är i badhuset!
Varför vi ska iväg och simma är för att vi båda sitter med våra C-uppsatser hela tiden och skriver på. Vi känner att vi behöver komma iväg o relaxa våra muskler!

Annars är det inget speciellt som händer dessa tråkiga dagar, det regnar på och man sitter mestadels inomhus och skriver på uppsatsen! Jag ser framemot helgen för då ska vi på förlovningsfest! Woho! Har beställt en klänning
från Halens som ni kommer att få se, hoppas att den kommer till på fredag!

Nu ska jag till bibblan en sväng och sen hämtar hon upp mig! Vi hörs, Arrivederci //Emina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0