Cold outside

Hej allihopa!

Jag är här, Emina! =) Har varit ute på en långpromenad tidigare ikväll och det var riktigt härligt att känna kylan bita i kinderna, men jag gick i rask takt så jag blev varm, uppfriskande.

Helgen gick som vanligt superfort och måndagen med för den delen, det är ju redan tisdag! Vilket betyder att det inte är långt till fredag, haha. Helgen var för övrigt väldigt bra. Jag och T hade en helmysig helg tillsammans, kan man ha det bättre?! Tomt nu när han inte är här, men det känns ändå bra att sakna honom för då vet man att man tycker om personen och längtar tills man ses. Även om det är lite jobbigt att inte kunna träffas när man vill så har det funkat bra nu i 3 år och får så göra ett tag till. But I really miss him right now thow. Jag ämnade lägga upp lite bilder här från i lördags och Carolines fest, men som vanligt glömde jag att ta kort.

Min outfit i lördags:


Kort kavaj ny! - H&M
Jeans - Replay
Skor - Din Sko


I kväll fick jag riktig julstämning för första gången i år. Jag kom på att det är första advent på söndag och julskyltning hemma i Gislaved och jag ska ju hem och jobba. Det brukar va riktigt mysigt att jobba då. Jag fick ett ryck innan och hängde upp mina julstjärnor till "Absolute Christmas" härliga toner. Lite för tidigt tycker kanske ni, men jag kommer inte vara hemma i helgen och vill kunna njuta lite av stjärnornas vackra sken innan jag åker. Dessutom går det så fort tills man ska plocka ner dem så jag kan gott få hänga upp dem några dagar tidigare. Det är även dags att börja tänka på vad jag ska köpa för julklappar. Tror jag ändå har ganska bra koll på vad jag ska köpa. Annat var det förra veckan, då hade jag ingen lust alls att köpa julklappar, men det var nog bara nåt tillfälligt för nu ser jag fram emot det igen! Jag tycker det är så mycket roligare att ge bort klappar än att få. Det är så kul att se hur glad personen blir om man har lyckats hitta nåt bra (eller besviken om det är dåligt, haha). Får ta en dag på stan sen och shoppa lite julklappar.

Nu ska jag krypa upp i soffan med en kvällsmacka.

C ya!
//Kram Carin

Kommentarer
Postat av: emmi

Vad mysigt det låter.. Under ett ögonblick kunde jag befinna mig i ditt vardagsrum!

Förresten så ska jag också hem till helgen..Fast jag åker kanske redan på torsdag och stannar till lördag! Har du tid kan vi ses en stund över en fika!

Puss

2008-11-25 @ 22:14:45
Postat av: Carin

Hehe, det är så mysigt så nu i mitt vardagsrum, du får gärna komma förbi. ;-)

Jag åker hem på fredag och är framme ca kl 17, vi kanske kan ta en fika då?! Jag hör av mig!

Puss

2008-11-26 @ 12:00:38
Postat av: emmi

Jaa...det funkar säker då! Jag meddelar dig om nåt

annat skulle dyka upp eller om jag inte har åkt. Men jag är säker på att jag är i Gvd på fredag vid den tiden! Hör av dig bara! Kram

2008-11-26 @ 17:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0