H&M-paket

Jag beställde lite kläder från H&M för ett tag sen och idag hade de äntligen kommit! Alltid lika trevligt när man får en sms-avisering. =) Beställde bl.a. en blus och två klänningar. Har inte öppnat paketet än, men ska snart göra det. Hoppas att nånting av det passar!

Förresten köpte jag klänningen från Lindex med rosor på, den som Emina la in en bild på. Den va såå fin så jag kunde helt enkelt inte låta bli att köpa den och priset på den var inte alls farligt (399 kr). Plus att jag fick typ 60 % rabatt för dragkedjan var sönder på den och den trevliga kvinnan i butiken erkände att de haft problem med det på den klänningen och att det hänt på typ 2 klänningar innan. Men hon sa att om jag tog reda på vad det kostar att byta dragkedjan hos en sömmerska, vilket skulle kosta 190 kr, så skulle jag få den med en bra rabatt. Jag sa även att jag ville ha lite för besväret och det gick hon med på så hon drog av 250 kr på priset. Kanske inte så kul att köpa en trasig klänning, men jag ville så gärna ha den och så tänkte jag att dragkedjan kanske ändå hade gått sönder och jag skulle fått byta den. Nu fick jag ju iaf rabatt!! =)

Ska strax ge mig ut på en promenad. Ska försöka att promenera 1 timme om dagen i rask takt för att komma igång med nån slags motion. Har verkligen varit en soffpotatis på sistone och det är dags att göra nånting åt nu! Snart jul också med massa god mat som lätt sätter spår på figuren, hehe. Innan sprang jag två gånger i veckan, men nu på sistone har det regnat och varit tråkigt väder så jag har inte haft nån lust. Men en promenad är skönt och uppiggande!
Fast det håller nog inte Emina med mig om, hon tycker inte om att promenera, hehe. ;-)

Take care!
//Kram Carin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow, Har du köpt klänninge,, vad roligt!! Gud vad roligt att mitt tips kunde bidra till att du köpte klänningen och tyckte om den! Självklart är det ännu bättre att få den med rabatt, najs girl!



Hehehe,,promenera,,nää ingen höjdare! Dock alltid skönt efteråt men kommer sällan igång! Vad duktig du är, låter som en bra idé att promenera 1 h om dagen! Mitt mål är en munksjörunda= 6km 2 gånger i veckan, har inte kommit igång än hehehhe

2008-11-26 @ 18:27:04
Postat av: Anonym

Japp, jag slog till på klänningen, ska bara lämna fixa dragkedjan nu. Hehe, jag hade sett den innan du tipsade, fick hem en broschyr från Lindex typ två dagar innan du sa det och visste att jag var tvungen att testa den klänningen. =)



Promenaden va härlig! Så skönt att gå o filosofera o jag blir svettig av o gå fort, bra bra. Din träningsrunda låter också bra, kom igen, heja Emina!

2008-11-26 @ 22:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0