Fredag

Idag är det som sagt fredag! Jag var med min kille på A6 center och gick runt lite. , Han köpte ett par jeans och en fin tunn kofta, stiligt! Jag hittade ett par snygga pumps som jag har lagt undan. Ska nog dit imorgon och köpa dem! Jag har inga fina skor som jag kan ha när jag går ut. Detta pga att jag har en knöl på högra foten, det gör ont och jag kan aldrig ha fina klack skor. Men nu jävlar skiter jag i det, dessa pums verkade sköna iaf så då måste jag ha dem!
Skorna är liksom viktiga, har man en fin klänning kan det kvitta om man inte har skor till den.
Har ett par bruna från second hand som är jättesköna, men de passar inte till allt. Dessa är svarta med lagom stor klack.

Vi är hos min kille nu, men ska strax gå och fika. På fredagar brukar han alltid fika med sina killkompisar
och jag och mina tjejkompisar brukar också träffas o fika då..Ganska skönt, ingen har något speciellt för sig så det är bara att skicka iväg några sms så vipps kommer alla!
Synd att jag missar idol, men whatever...kan titta på reprisen! Hey kan inte Robin i idol bara klippa sig?!
Shit fattar han inte hur ful det är?!

Nu ska vi iväg... Ha en trevlig fredagskväll! Caoo //Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0