Klänningar, kan man ha för många?

Jag älskar klänningar, de får mig att känna mig extra fin och feminin!
Jag har rätt många klänningar men många av dem är rätt sommriga, så det går inte att ha på sig nu på vintern.
De hänger iaf i garderoben och väntar på vårens första sol!

Har spanat in lite klänningar på nätet, och jag förvånas över Lindex utbud!
De har jättefina kläder överhuvudtaget!
En klänning jag skulle kunna tänka mig att ha på mig är den här



Skulle sitta fint, ha? Kostar inte mer än 399 kr! Värsta fyndet!
Den här är inte så pjåkig heller om man piffade upp den med strupbyxor i färg så att det
inte blir för tråkigt. Jag är inte en fanatiker av svart men om jag har lite färg till det så funkar det.
Strupbyxor i färg gör väldigt mycket!
Denna kostar också 399 kr. Dock föredrar jag den första!

Ciao //Emina


Kommentarer
Postat av: Carin

Nä, man kan inte ha för många klänningar!! Har tyvärr inte så många klänningar själv, men önskar jag hade fler!

Den blommiga från lindex är jättesnygg, såg den i en broschyr jag fick hem från dom, tror jag ska prova den i helgen. =)

2008-11-20 @ 16:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0