The Soup Nazi

Tittade på Seinfeld och avsnittet med Soup Nazin :-) De är så roliga!! Jag tror att man antigen gillar deras humor eller inte. I början var jag lite skeptisk mot Seinfeld, men det var länge sen, när serien sändes, jag var väl för ung också.
Men nu de sista ju mer jag tittar desto roligare är deras konstiga humor! Jag har en kompis som alltid tittar på Sainfeld, han ska alltid prata om dem och deras humor..han är lite beroende! :-)

Soup Nazi avsnittet är alltid roligt att titta på!

 

Det häftiga är att soup nazin existerar på riktigt i New York dvs. även försäljaren! Man hittar den orginala affären från TV-serien på Midtown, Manhattan 55th Street! Häftigt!

Reglerna för att beställa soppa är:

                             For the most efficient and fastest service
                                        The line must be kept moving.

  • Pick the soup you want!
  • Have your money ready!
  • Move to the extreme left after ordering!

 Här är deras hemsida:  http://www.originalsoupman.com/home.aspx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0