Cykeltur


Idag efter skolan tog jag en lång cykeltur! Det kändes hur bra som helst!
Jag cyklade runt Munksjön och ut mot Solåscentret. Jag stannade förbi
Erikshjälpen för att se om jag kan fynda nåt häftigt. Jag köpte en marinblå
kavaj, lite större som jag kan vika upp ärmarna på. Rätt snygg..Jag kan visa lite senare
kanske. Måste tvätta den först också!
Ja, hur som helst, sen var jag hemma och läste på lite till tentan!
Imorgon har jag föreläsningar igen så det är bara att gå dit och sen plugga till
tentan!

Här är några fotografier från dagens tur!!



Jag träffade på Amela och hennes man, de var också och cyklade runt Munksjö !

Nu måste jag plugga vidare,,Ha det bra!
Love//Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0