I'm back =)

Sorry jag har varit lite frånvarande på sistone. Det har varit så mycket med flytten och jobb och annat som ska hinnas med så det har inte varit så mycket ork eller lust över till att blogga. En sak är säker, jag kommer inte flytta igen på ett tag. Fasen va jobbigt det är. Bära massa grejer upp och ner, så trååkigt. Jag har försökt rensa och slänga eller skänka mycket, men det är ändå saker kvar. Inte så lätt heller när man blir sambo och helt plötsligt har dubbelt av massa saker - ännu mer rensning. Min lillebror har också flyttat ganska nyss så han har fått en hel del grejer som vi hade två av eller inte behövde och det blir han säkert glad för så han slipper köpa det.

Nu sitter jag här i soffan och ska snart lägga mig. Det blir helt andra rutiner nu är man jobbar jämfört med när man pluggar. Jag lägger mig tidigare och går upp tidigare, känns bra att få lite ordning på vardagen, hehe. Idag cyklade jag till och med till jobbet - 6 km, inte dåligt av mig. =) Men det bästa, absolut bästa, är att man kan vara helt och hållet ledig när man jobbat klart och göra vad man vill utan att känna att man borde plugga eller göra nåt annat. Jag har inte ångrat att jag tog lite uppehåll från studierna, det behövdes kan jag säga. Känns skönt att tjäna pengar och kunna spara ihop lite inför framtiden. Hepp, nu ska jag krypa ner i mysiga sängen.

God natt på er gott folk!
//Carin

Kommentarer
Postat av: emina

Hey babe! Jag har lagt märke till din comeback!

Jag förstår att du har haft mycket att göra, men gött

att du har fått jobb också! Jag tänker på dig ofta men vet att jag inte hör av mig tillräckligt mycket! Jag hör av mig under veckan ;) Puss

2009-04-26 @ 19:30:38
Postat av: Carin

Hello love! Tänker ofta på dig med och jag är inte heller så bra på att höra av mig. :-S Vi får försöka ändra på det och framförallt försöka träffas lite oftare nu när jag bor närmare. Puss!

2009-04-27 @ 18:57:07
Postat av: Anonym

Ja absolut!! Hör av dig om du är ledig nån dag och vill komma förbi! Vi måste ordna upp ett möte snart...Nu till helgen jobbar jag, du har säkert också planer då vi är långlediga... Men nästa vecka kanske? Nästa helg? Så kan vi passa på att träffa Sara med, hade varit skitkul! Puss!

2009-04-28 @ 22:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0