Modevisning


Inte direkt New York fashion week men helt okej för att vara här i Jönköping!
Jag blev uppringd av Sanela rätt sent idag som undrade om jag inte vill med henne på en
modevisning som skulle vara i Holmgrens idag 18.30, Why not! Tackar jag inte nej till! Vi var
där i 2.5 h och gick runt  mellan olika stång som erbjöd en massa saker..
Vi blev också tillfrågade om vi inte ville ställa upp som modeller för specsavers som ska välja
ut en modell för deras glasögon, how yes no kako da ne! De tog kort på oss och vi fick lämna
våra personuppgifter så ska de titta och välja en modell sen. Hoppas att de väljer någon av oss två! :-)

Armbandet på bilden köpte jag för 100 spänn, rena fyndet, av märket Snö! Fint nu till sommaren
i ljusrosa färg....



Är rätt trött nu ska snart ta och lägga mig! Imorgon är det opponering som gäller på våra paper
som vi skrev hela förra veckan!

God Kväll! //Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0