Ny vecka, nya tag



I lördags hade vi skitskoj på festen! Musiken var jättebra, rock and roll på hög nivå!

Jag dansade heela kvällen :-) Har fortfarande lite ont i magmusklerna..
Igår pluggade jag väl lite, men nu sitter jag här och ska förbereda mig klart för seminariet
som börjar 15.00 idag. Jag är såå trött på den här kursen...Till på fredag ska vi lämna in ett
stort arbete om 8 sidor (jobbar 2 ihop) och bli opponerad på måndag! Så full fart!
På lördag är det tänkt att jag ska till Göteborg igen, fest då med självklart! Nej, men det kommer
att vara en fest för alla oss som kommer från samma stad i Bosnien. vi brukar träffas 1 gång om
året och då arrangeras det en fest.. Vi träffas, äter, pratar, dansar osv. Jätteroligt.
Låter kanske trist, men det är det inte...Jag får se om jag har tid att åka, men jag vill så gärna!

Nu måste jag plugga vidare här om jag ska hinna blir klar. Juste, det är klänningen jag köpte
i kappAhl, Vintage stories, med oranga strumpbyxor :-)

Ha en fin och solig dag //Emina

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad fin du är! :)



Kram!

2009-04-20 @ 23:17:11
URL: http://salacious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Carro! Du också!!

KRam!

2009-04-21 @ 22:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0