Onsdag....


hamburgare från i lördags....mmmm Den satt fint!!

Hej, jag är tillbax i Jönköping då jag var på en liten turné under påskhelgen.
I fredags var jag i Göteborg, på koncerten. Vi hade fantastiskt kul! På lördag
eftermiddag åkte vi till Gislaved och var där till på söndag. Vi umgicks hela
familjen på deras kolonilott, grillade och hade kul! På söndag var det
dags att återvända till Jönköping och tentaplugga. Tentan var igår och det
känns bra! Jag tror att man vet om man är Godkänd eller inte, det bara känns....

Igår gjorde jag inget speciellt...städade och tvättade och vilade. Idag sov jag ut
ordentligt, men inte riktigt bra heller. De bygger om huset och de börjar redan
kl.07 så det är lite jobbigt!
Jag ska äta en bit nu och sen ska jag träffa Amir ute på stan...fint väder idag ju!
 Vi hörs lite senare kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0