studeringstid


skolan idag..

Ligger i sängen nu och väntar på att SATC ska börja på TV3
, brukar lägga mig
efter det. Nackdelen med att se ett avnitt nu på kvällen är att jag skulle vilja
se ett avsnitt till och ett till... och ett till...Men nu har jag inte möjligheten att se fler
avnitt på raken så då nöjer jag mig med ett...

Just nu är det studeringstid som gäller. Ett grupparbete ska lämnas in på fredag
kl.14 och vi har inte kommit så långt. Idag träffades vi inte förrens kl.13
och det är väl lite för sent...Imorgon bitti gäller det igen...

Just nu händer inte mycket speciellt förrutom att det byggs om för fullt här hos mig.
Är ju riktigt jobbigt måste jag säga, är inte riktigt trevligt när byggarbetarna/ målarna
stormar in här och väcker mig 07.20 och ska fixa och dona. Imorse fick de inte komma,
jag var så arg och trött att de fick vänta några timmar och ta grannen istället! Det värsta
är ju att man inte kan somna om ordentligt heller när allt låter som hos tandläkaren!!
Fy! Shut up I say!
Längtar till de är färdiga och när jag kan TVÄTTA och STÄDA allt här...allt ska blir reent!
Sätta upp gardiner för första gången är på tiden att blir av också, plantera fina blommor...

Nu ska jag chilla och ni får ha det bra, ni kära läsare!
Peace and Love// Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0