Underbar Helg


Hej! Jag hoppas att ni har haft en lika fin helg som jag! Vädret har varit underbart!
I Lördags åkte jag aldrig till Göteborg, jag ville bara vara här...Orkade inte med en fest till eftersom
det har varit rätt mycket nu varje helg! Den här helgen tog jag det lugnt och umgicks
med vänner och pojkvän!
I lördags var jag och Amir ute hela dagen; promenerade, fikade, åt gott och umgicks med vänner...
På kvällen skildes vi åt och jag umgicks istället lite med några vänninor! Vi var hemma och drack
några glas vin och pratade. De gick ut men eftersom jag inte var på humör stannade jag hemma istället!


Lördag

Idag har jag sovit ut ordentligt (omöjligt på vardagar då det byggs om här) och hade en liten
picknick med två tjejkompisar i Huskvarna. Vi var vid utsikten som jag aldrig besökt tidigare
under alla dessa år här i Jönköping. Det var fint och väldigt mysigt att sitta i skogen med den
vackra utsikten och bara umgås....



När jag kom hem nyss från "utsikten" fick jag ett samtal om jag inte vill jobba inatt. Eftersom jag
inte har nåt för mig förrens till på onsdag så ska jag passa på att jobba! Goa pengar! Nackdelen
är väl att man alltid har nåt att göra, aldrig bara ledig.... Undra om jag kommer få sova nåt imorgon
bitti när jag kommer hem....

Ha en fin kväll!! Love //Emina

Kommentarer
Postat av: Carin

Guud va härligt du ser ut att ha haft det! Den översta bilden va jättevacker, den skulle jag vilja ha på min tapet. :-) Vi får ta en picknick om jag kommer upp till Jönet och vädret är fint. ;-)

2009-04-27 @ 19:00:40
Postat av: sara

Så fin eran blogg är! det blev aldrig något av med min.. jag skaffade en, men jag är så dålig på o få tid att sitta med den =( Va kul det var att se dig på stan emina! du är alltid så piffig ; ) Och klänningen på kappahl var skitsnygg, men jag köpte den aldrig.. så svårt att veta vad som passar när bebisen ploppat ut.. Men hittade en skitsnygg kjol på indiska idag, det var egentligen en klänning (fast så bättre ut som kjol tyckte jag) i olika tyglappar, rutiga, blommiga m.m. sånnt fynd 75:- inte helt dumt när man ska snåla med föräldrapengen. Jag har inte sovit en blund i natt tror jag, vaknade 02.00 och har varit uppe sen dess.. men det kanske är lika bra att vänja sig =) Ha en toppendag så får vi ses snart! Kramkram!

2009-04-28 @ 05:32:18
Postat av: Anonym

Ja, hmm hade varit jättefint att ha på väggen Carin..frågan är hur!? Kom upp till Jkpg så kan jag, du och Sara ha en picknick!! Kan du komma nästa vecka vore det bra!

Tack Sara, vad snäll du är! Jättekul o se dig med,du är så fin som gravid, ska bli så kul att se dig sen med en barnvagn och en liten bebis också! Kan inte riktigt föreställa mig det förrens jag ser dig! :) Åh Indiska ja, vilka fina kläder de har fått....Romantiskt! Vah, 75 kr?! Jag älskar fynd! Jag hade en kompis som var mammaledig i 1 år, hon hittade alltid en massa fynd då hon alltid hängde i stan...med henne kunde man fynda mycket med! Jag hör av mig sen när du är mamaledig och hänger runt på stan..du kommer känna till alla fynd säkert :)

Varför sover du så dåligt? Kanske obekvämt...?

Ta det lugn nu in i det sista så ses vi snart!!

Kram Kram!

2009-04-28 @ 22:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0