Väntan är över...


photo by me

Äntligen är de färdiga med byggandet i mitt hem. De har bytt ut och målat färdigt mina fönster!

Nu ska jag njuta av att städa här och sätta upp nya gardiner och köpa blommor....Vadå nya
gardiner, jag har aldrig haft några här! Är rätt dålig på att ordna med det, hatar gardiner! Ska
nog en sväng till A6 och titta runt på Ikea om jag hittar nåt! Kanske kan ta en bild när allt är färdigt
men det lär ta några dagar...

Vi hade vår opponering på papret idag som gick skitbra! Tror till och med att vi får VG :) Tentan
klarade jag också, så allt är toppen! Nu är det nästa kurs som gäller, men skönt att vara "ledig"
till på måndag! Jag jobbar ifs inatt och fredag & lördag natt! Inget kul men jag kommer att hinna
utnyttja lite av dagen!

Nu ska jag iväg men vi hörs! Njut av en fin dag!
Love Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0