Back to school

Imorgon börjar skolan igen för mig. Sista fördjupningskursen ska läsas in och därefter examensarbete senare i höst. Känns helt okej att börja plugga igen efter att ha jobbat. Ska pendla mellan Göteborg och Anderstorp har jag tänkt. Hoppas det inte kommer bli för jobbigt, men det är bara två månader så jag ska nog stå ut.

Tobias och jag har fått en ny lägenhet i Gislaved som vi flyttar till den 15 oktober! Wiihoo! Det känns toppen eftersom vi inte trivs så bra där vi bor nu. Lyhört som satan i huset och inte det nyaste köket och badrummet precis. Lägenheten i Gislaved var helt nymålad och hade större kök och badrum. Den hade till och med en klädkammare. Jag som alltid velat ha det! Tror att det kommer bli jättebra och att vi verkligen kommer trivas där.

Nu är det dags för lite kvällsmat och sen packa skolväskan!

//Carin

Kommentarer
Postat av: emina

Woohoo,,ni flyttar till Gvd!! Vad kul...jag tänkte på det häromdagen om ni hade tackat ja eller hur det blev! Kul kul! Själv fick jag stanna kvar i min lägenhet, som inneboende. Det är jag glad för :) Får ordna upp en träff med dig och Frida :) Ha det bäst! Puss Puss

2009-08-31 @ 12:51:16
Postat av: sara

Ohh så skoj!! Gött o va tillbax i gvd väl? Anderstorp är ju inte så poppis hos gislavedsborna..=P

Underbart med klädkammare, jag blir galen på våra små garderober! Jag har två hyllplan djupa som ***... helt omöjligt att hitta något!

Ha det så fint, så får vi komma och kolla in nya lyan! Kraaam!

2009-09-02 @ 19:45:10
Postat av: Carin

Emina: Japp, vi tog lägenheten. Den va helt nymålad inne o större kök o uteplats o det bästa klädkammare! Vi kunde bara inte säga nej. =) Va skönt att du fick bo kvar i lägenheten! Det är väl inte det lättaste o få tag i lägenheter i jkpg plus att det inte är så kul o flytta alltför ofta. Ja, vi får absolut försöka träffas snart!



Sara: Yes, det ska bli skönt o flytta dit. Lite fler butiker o lite närmare till allt. Hehe, ja det har alltid varit lite rivalitet mellan Gislaved o Anderstorp av nån anledning. Men Gislaved är ju helt enkelt bättre! =) Klädkammare är bäst! Tänker alltid på sex and the city o att jag alltid velat ha det. Verkar så mysigt o kunna gå in i ett eget rum o välja kläder, hihi. Ni får absolut komma o hälsa på oss sen, ni är hjärtligt välkomna! Såg på faccebook att ni också ska kolla på ny lägenhet. Va kul! Hoppas den är bra o större o kanske har en klädkammare! ;-)



Ha det bäst tjejer! Många kramar!!

2009-09-03 @ 16:41:18
Postat av: Caroline

Hej Carin!



Hoppas det går bra i skolan, men jag vet att du kommer fixa det galant! Om det är nån dag du har lite tid över kan du väl höra av dej så vi kan träffas? Hade varit kul med en fika med dej och Frida, var så längesen nu.



Hej, puss, ses!

2009-09-09 @ 09:52:18
URL: http://salacious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0