I'm back!


Jag och Amir hemma på terrassen

Wazzap bitches!? Känns gött att äntligen vara hemma. Hemma i Sverige. Hemma i min fina lya. Hemma.
Har haft 3.5 underbara veckor i Bosnien & Hercegovina och Kroatien! 3.5 veckor var rätt lagom mycket
för att vara hemma. När de sista dagarna närmade sig inför hemfärden kände jag att jag saknade hit..
Nu när jag är här saknar jag redan dit. Det är svårt att dras som ett byte emellan dessa två vackra hem.

Bilden tycker jag visar mitt glada humör och det bästa med hela semestern! Amirs besök hem till oss
var nog det bästaste med hela semestern :) Det var hans första besök i Trebinje och vi försökte väl utnyttja hans
få dagar som han kom till oss. Vi var bl.a i Dubrovnik en dag, åkte til havet och besökte Mostar över en dag..

Med detta ville jag bara skriva ett kort inlägg och säga att jag är här nu igen. Jag kom fram igår eftermiddag och
har fortfarande inte vilat ut riktigt än. Imorgon börjar skolan så det är en hel del att se fram emot..

Jag får skriva snart igen för nu snart kramar ögonlocken om mina ögon!
//Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0