mycket på gång...

Japp,,då har allt satt igång rätt bra nu! Skolan har börjat och en inlämning ska in redan imorgon! Wasting no time! Har fått ett schysst jobberbjudan och det är att vika på en skola i Tenhult. Det är ett behandlingshem med en skola och förra hösten jobbade jag extra på behandlingshemmet. Nu behöver de en vikarie på skolan och självklart tackar jag ja! Ska hoppa in och jobba redan på fredag, can't wait!

Det känns som om hösten kommer att bli lite tuff. Kursen som jag läser nu har jag hört är krävande så det gäller att plugga hårt. Samtidigt vill jag jobba lite för det i sig är roligt. Efter jul tar jag examen vilket innebär att jag får börja söka jobb...usch det är inget kul alls...Men för att inte tänka negativt ska jag se allt genom positiva glada ögon. Det lönar sig inte att stressa upp sig för nåt som ändå Löser sig!

Nu ska jag syssla med lite grejer här hemma och göra klart min inlämningsuppgift!
Ha de // Emina

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Emina! Krigsfilmer är inte heller i min smak, men Tarantino gör som vanligt sin helt egna grej... man "glömmer" nästan att den handlar om nåt väldigt tragiskt, det är mkt humor, spänning och riktigt cool dialog. Snyggt foto med! Tror inte du kommer bli besviken faktiskt. ;)



Tack förresten, jag ska verkligen njuta av solen i en hel vecka nu. Lycka till i skolan!



Kram kram

2009-08-27 @ 09:43:08
URL: http://salacious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0