activities



Japp då var första helgen sen jag har kommit tillbaka från semestern över.. Jag har inte gjort
mycket men lite hittar man på och då ute i det "fina" vädret! I torsdags var jag ute med Sanela,
Alma och lunchade på 8 glas. Därefter gick vi en runda på stan, då detta foto togs, och köpte
lite baby presenter till vår vännina som vi sedan skulle iväg till och besöka då hon fått en liten flicka.
En minsann rolig dag fick vi!


I fredags var jag med Amir hela dagen! Vi åkte till Ikea där vi köpte lite nytt till hans vardagsrum;
nya kuddar, gardiner, matta och lite annat smått. Hans vardagsrum var väldigt mörk tidigare och då
jag påpekade detta bestämde vi oss för att; varför inte åka och köpa lite nytt! Det behöver
inte kosta skjortan och det gjorde det inte heller! Därefter gick vi iväg för att titta på FK BiH match som
slutade 9-0! Varför inte avsluta dagen med en film, njaa inte om man är trött och däckar framför TV-n!

Lördag kväll kom Sanela och Alma över till mig för att dom ville hitta på nåt.. Jag som var själv hemma
hade inte heller mycket för mig så vi passade på att laga pannkakor och umgås lite..En lugn hemmakväll!

Idag är jag på besök hos mina föräldrar men måste åka tillbaka till Jkpg redan imorgon då skolan har satt
igång! Imorgon ska jag träffas med Carin över en kopp kaffe! Can't wait!

Love// Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0