Hej Hej

Har inte uppdaterat mig på bloggen på några dagar nu. Är lite tråkigt att datorn har kraschat men så är det, allt kommer krascha förr eller senare! Sitter på jobbet och det är rätt lugnt så jag tänkte passa på att göra ett inlägg! Just nu händer väl inte så mycket, har sportlov så jag är ledig. Har visserligen lite att planera till måndag och de 4 kommande veckorna men det får jag ta tag i lite senare... Förresten så ska jag på torsdag hemåt till mamma, syster kommer också till helgen så vi ska umgås och ha såå trevligt, can't wait!!

Måste dela med mig av gårdagens surprise party...Några vänninor kom över och överraskade mig lite, men jag anade att de skulle komma så jag förberedde en rulltårta! Jag fyllde ju år trots allt i förra veckan! Tack alla ni som inte grattade förresten ;-)


Är du sugen? Detta är någon typ av rullpannkaka med fyllning av philadelphiaost och grädde med bär...mums! Fint kort jag tog förresten, eller hur? Anyway, här är 2 till bilder från igår..

 cheers! :-)

Ha det gött så ska jag iväg och göra nån nytta, måste skynda på här känner jag...!
Kram // Emina

Kommentarer
Postat av: sanela

vilka bilder!! Jag var med här i det fina sällskapet och det var så mysigt ;) rullapannkaka var jättegod, lite annorlunda och enkelt och inte alltför sött vilket jag gillar.. ha det göttt

2009-02-18 @ 15:44:47
Postat av: Anonym

Hej Sanela! Vad kul att du kunde kommentera :-) hehe

Mah nije bas bilo lahko napraviti, al mi je bilo zadovoljsto vas pozvati i pocastiti ovim lijepim kolacem!! Pusa

2009-02-18 @ 17:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0