Dagens- Enchiladas

Hola! Kom hem runt halv 4 och blev så sugen på enchiladas! Tog fram lite köttfärs och hade tortillabröd och lite majs. Allt ekologiskt förrutom köttfärsen! Ekologiskt är bra men mycket dyrt! Känns bättre att äta det men frågan är om man alltid har råd !? Jag försöker att köpa vissa ekologiska varor som jag använder ofta så som mjölkprodukter!

Mmm ni förstår att jag är mätt nu, ska ta och vila en stund sen kanske ut på en promenad runt Munksjö med en kompis...Men jag funderar på om det verkligen är vettigt att gå runt munksjön i mörker?! Vi får se, får kanske bli en annan runda...

rullar köttfärs, majs och cremefraiche blandat med tacosås.
  avslutar med tacosås och ost!
 serveras med sallad och en klick creme fraiche!

Ikväll gäller det bara att plugga, inget spännande! Vi hörs, hasta luego // Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0