Äntligen helg!

Hej allihopa! Nu är det lördag natt, själv är jag trött och lite sliten! Igår, fredag, pluggade jag på förmiddagen, lagade lite mat och gick iväg till jobbet! När jag gick in på min mail för att registera mig till min kurs som börjar på måndag såg jag att jag inte hade någon kurs att registrera! Jag blev skitskraj och började fundera på om jag har missat att söka kursen i och med att jag har haft studieuppehåll nu! Helt plötsligt började jag känna spänningar i magen, allt kändes hopplöst på något sätt! Jag försökte komma på vad studievägledaren sa när jag bestämde i våras om mitt studieuppehåll, och när vi gjorde en studieplanering, men jag kunde inte komma ihåg om hon sa att jag ska registrera mig eller inte..

Det första jag gjorde var att ringa studievägledaren, men jag visste att det var för sent, klockan var 15.40 en fredag eftermiddag! Jag visste att hon inte skulle svara! Jag mailade henne och hoppades på ett svar tidigt på måndag! Jag blev glatt överraskad när jag på jobbet kl. 03.00 på morgonen går in på mitt mail och ser att hon svarat på mailet kl. 18.00 samma dag och skriver att jag är inskriven att läsa pedagogiken v09! Vilken lättnad!! Det kändes som om jag tappat en tung sten från kroppen och kände ro! Jag vill inte att vårterminen ska gå åt bara sådär, jag vill inte har mer uppehåll utan gå färdigt i skolan! När jag har bestämt mig att jag ska vara färdig med skolan i slutet på året så jag vill inte rubba ordningen!

Nu känner jag lättnad och ser fram emot skolan i vår med mycket plugg och slit :-) Så är det! Förresten, min mamma är här och ska stanna i några dagar! Vi ska umgås och hon ska laga god mat, vilken lyx! Jag får lägga upp foton! Nu ska jag lägga mig ner och förmodligen så somnar jag snart!

Ha det bra! Trevlig Helg
Kram //Emina

Kommentarer
Postat av: Carin

Va mysigt o ha sin mamma på besök! Du får hälsa henne! (om hon e kvar nu)

2009-01-19 @ 12:27:56
Postat av: Anonym

jaa...det var jättemysigt! Har hälsat och hon hälsade tillbaka! Hon frågar alltid efter dig...hehe

2009-01-21 @ 21:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0