Hemma igen

Det blev en trevlig stund på stan. Kom hem med lite smått o gott:

* Duschgel från Bodyshop - REA
* Bodybutter från Bodyshop
* Mascara
* Två nya tesorter; en med rött te och en med grönt te från Thehuset
* Prydnadsängel från Åhléns - REA



Blev inga kläder på rean, vilket bara är bra. Behöver rensa ut min garderob innan jag köper något mer. Sen tänker jag spara pengarna till vårkläder istället.

Blev så sjukt sugen på Gorby's piroger när jag gick hem, var tvungen att köpa två stycken i mataffären. Mmm, de är så goa!

Såg en asrolig grej inne på Åhléns. Det kom en liten flicka i kanske 1-2 årsåldern springandes bland hyllorna. Och runt sig hade hon en sele och i den satt ett koppel som flickans mamma höll i. Hahah, KOPPEL på ett barn! Såg ut precis som ett hundkoppel, ett sånt där med ett stort svart plasthandtag och en knapp så man kan stoppa linan. Helt sjukt ju att ha koppel på sitt barn. Jag menar är det så jobbigt att gå efter henne då eller?! Det är ju meningen att man ska se efter sina barn och springa efter dem. Man kan ju inte bara sätta ett koppel på dem som ett djur bara för att det är smidigt och själv slippa springa efter ungen. Herregud asså, har aldrig sett det innan. Stackars flicka.

Nu ska jag hugga in på min andra pirog! =)

//Carin

Kommentarer
Postat av: emina

åh en pirog...mmm varför sa du det, nu kommer jag va sugen på det hehe ;)



Bra att du inte köpte nårra kläder, jag har inte heller köpt nåt på rean, inget alls faktist! Bäst och spara lite och vänta in våren och nya fräscha kläder :) Puss

2009-01-07 @ 21:43:37
Postat av: Anonym

åh en pirog...mmm varför sa du det, nu kommer jag va sugen på det hehe ;)



Bra att du inte köpte nårra kläder, jag har inte heller köpt nåt på rean, inget alls faktist! Bäst och spara lite och vänta in våren och nya fräscha kläder :) Puss

2009-01-07 @ 21:44:01
Postat av: Karolina

Det är rätt! Koppel på ungjävlarna så man kan shoppa ifred. HAHA. Man kanske kan ha det på vuxna också? "Komsi komsi, nu ska vi gå på lindex Kristoffeer!"

2009-01-08 @ 08:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0