Iväg till....

Hej alla våra läsare! Det verkar som om vi har fått många nya läsare, hoppas ni gillar det och att ni stannar kvar!
Jag har gjort mig iordning och ska iväg till vårdcentralen, har tänkt göra ett urin och blodprov! Den senaste tiden har jag kännt mig dålig och trött och en massa annat! Har gjort ett urinprov på jobbet nämligen och den visade mycket som inte stämde! Så därför måste jag göra en undersökning, man blir ju lite orolig! Tror jag har brist på järn eftersom jag är blekare och mer trött än vad jag brukar va! Järn får man mycket från kött, och kött äter jag typ sällan. Är nästan vegetarian!

Så nähe, ska dra iväg nu och boka en tid eller hur man gör, är ju inte ofta på vårdcentralen nämligen! Ni får ha en bra dag, här i Jkpg har det börjat små snöa, är ju alltid mysigt med snö! Vi hörs väl lite senare, för nu måste jag rusa!

Ha en bra dag // Emina

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till! Hoppas det inte ar nagot allvarligt!

2009-01-15 @ 15:09:29
URL: http://emeliesvendsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0