Måndag

Helgen går som vanligt fort och vips så är det måndag. Jag hade en lugn o skön helg tillsammans med Tobias. Vi lagade mat, drack glittrig cider (som reades på bolaget, haha) och var ute och shoppade lite. Jag fyndade ett par skitsnygga skor på rea. Blev så glad för att de var såå snygga och de passade! Jag brukar ha problem annars att hitta skor som passar pga mina stora fötter. Har strl 41, ibland nästan 42. Jag står ju stadigt på jorden iaf som jag brukar få höra.

            
Reafynd nr 1:                                                                  Reafynd nr 2:
My new shoes and I like them a lot ;-)                           Glittrig cider, hihi


Nu är det vardag igen. Tobias åkte hem igår kväll och jag sitter i bibblan och pluggar för min mini-tenta på fredag. Längtar redan efter honom...

Tiden går så himla fort alltså, ingen nyhet precis, men det känns verkligen som att tiden går fortare ju äldre man blir. I lördags var det den 24:e januari. Alltså en månad sedan julafton. Fatta att det redan har gått en hel månad sedan det var julafton och man satt där med familjen och åt gott och myste. Helt otroligt, känns som det var nyss. Usch, jag ryser nästan när jag tänker på det...

Vi hörs senare!
Take care!
//Carin


Kommentarer
Postat av: emina

Fina skor :-) Är det dom vi såg på MQ?? Fint med blått...!

2009-01-27 @ 12:42:03
Postat av: Carin

Hehe, japp, det är dom. Inte dåligt att du kommer ihåg! =)

2009-01-27 @ 15:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0