Munksjö-promenad

Hej! Jag kom hem precis från min promenad! Jag har varit lite dålig med det och har varit mycket seg och trött och har  nu bestämt mig för att gå Munksjörundan (6km?) någon gång i veckan! Ikväll promenerade jag med en kompis runt munksjö för tredje gången den här veckan och måste säga att det känns skiitbra! Efteråt gjorde jag lite sitt-ups och strechade, så mycket räcker det för mig! Jag har dålig kondition så jag vill inte börja hårdträna, jag vill bara må bra och inte vara trött och seg och allt man kan känna nu i slutet på januari! Om jag får upp kondisen så hoppas jag att jag kan börja småjogga, men nu nöjer jag mig med att promenera någon gång i veckan! Jag tycker inte heller att man ska ha många mål utan ett mål om taget, som att börja promenera. Mitt mål är att börja träna/promenera regelbundet, det räcker!

Nehä hörrni, ska äta lite nu och sen plugga/läsa.....Imorgon är jag i skolan till 16.00,,usch på en fredag! Men sånt är livet!!
Till helgen har jag inte många planer, ska ta det lugnt och läsa lite..På söndag jobbar jag natt!

Ha det bra, kram // Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0