Nostalgi

När jag pratat med Carin tittade jag på våra foton från Bosnien/ Kroatien och sen tittade jag på våra gamla foton från Spanien, Berlin, studenten, balen osv..så jag tänkte dela med mig lite... Min syster sa en gång att njuta av tiden på gymnasiet för den kommer vara den bästa tiden, och det kan jag hålla med om, för det var verkligen de 3 bästa åren av mitt liv hitills...

Här kommer några foton, för 5-6 år sen då vi var 17-18 år...Gud vad länge sen...

Spanien, Valencia, 04 där vi var utbytesstudenter i 2 veckor!

Festade mycket i en bar där vi drack upp all malibu! Piña Colada för 3 euro..vi var där nästan varje kväll..
 Frida med en Corona!


Carin Frida och Jag hade skitroligt vart vi än var...

I Berlin var det bäst, dit åkte vi med tyskagruppen tillsammansmed med två lärare, Kenta och Ivano över en helg! Ivano var ju vår spanskalärare men vi ville att han också skulle hänga på vilket han också gjorde..

 hotellet var bäst !
Jag har inte så många bra bilder från Berlin men jag tror det var den bästa resan jag har gjort! Minns väl när vi gick ut på en krog med lärarna och dansade, sjöng och hade hur roligt som helst. Dessutom fick vi se mycket av Berlin och lärde oss en massa...Great time. På hotellet hade vi hur roligt som helst. Det låg centralt i Berlin men såg förjävligt ut! Det såg ut som 1700-talet med högt i tak, sammetsgardiner, blommigt och dusch mitt i rummet :-)  haha

Vi åkte även till Neubrandenburg i Tyskland och var utbytesstudenter i 2 veckor men därifrån har jag tyvärr inga foton...
Dit åkte vi med Kenta, hur gött som helst... Vår spanska och tyskalärare var helt klart bäst!!

Jag får lägga upp fler bilder lite senare nu orkar jag inte mer, det tar ju lite tid.../ Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0