tråk måndag

Hej, jag ville bara göra ett kort inlägg, har inte riktigt haft orken att skriva nåt idag. Har legat sjuk och mått dåligt hela dagen! Igårnatt jobbade jag och många var sjuka, jag har lite sämre imunförsvar och tar över lätt....På tal om imunförsvar så fick jag tillbaka mitt blodresultat och det stod i pappret att alla värden är normala, vilket känns skönt! Så that's it! Nu tänkte jag lägga mig ner, inte för att jag inte har legat hela dagen, har dränkt mig med te, honung, citron och honungsvatten som har hjälpt mot halsondan! Honung is the best! Ska titta på ett Greys Anatomy avsnitt och sen lägga mig...måste sova ut ordentligt...för imorn måste jag till skolan!

Sådär ja...Ha det bäst så hörs vi imorgon!! Kram //Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0