Tråkiga januari

Jag skulle skrivit ett långt och fint inlägg här hade jag tänkt, men känner mig alldeles för trött för det just nu så det blir ett litet istället. Man blir allt lite deppig av att det är en blöt o kall o mörk januarimånad. Lite sol hade inte varit fel nu.

Idag började jag en ny kurs och den verkar jättebra. Genomtänkt och välplanerad. Fast vi får väl se om det stämmer. Brukar alltid bli lite strul nånstans under vägen. Ett stort minus dock för att jag inte kommer kunna åka till fjällen vecka 7 pga grupparbete och redovisning. Jag som älskar att va i fjällen och åka skidor. Känns ganska surt. Särskilt med tanke på att älskling kommer åka dit med sin familj och lilla jag får va kvar hemma. Jaja, livet är inte rättvist, så är det.

Nu känner jag det kliar i ögonen vilket betyder sova sova säng.

//Carin

Kommentarer
Postat av: Karolina

HEJ! Jag kan inte heller åka till fjällen, förmodligen :( Eftersom min föreläsare lider av någon bokstavskombination och säger att ett seminarium är obligatoriskt MEN man kan strunta i det?! Dvs, jag får inte svar på om jag kan åka och han tycker inte att "det är så bråttom". Jag blir så arg!!

2009-01-20 @ 18:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0