tröttast

Första inlägget på 2009! Nyårsafton var rätt skoj, vi var 5 par som åt gott och drack sisådär mycket. Jag tycker inte att jag drack såå mycket men hela dagen efter gick åt att ligga i sängen :-) Men så var det, jag somnade igår redan vid 23 tiden och gick upp idag vid 07.00! Utvilad var jag iaf vilket var skönt! Jag duschade fixade mig iordning och gick på stan för att hitta en present till Amir som fyllde år idag! Måste erkänna att jag inte alls gillar att ge bort presenter :-) Hittar jag nåt så gillar jag att ge bort det, men inte när jag måste leta och leta vilket jag gjorde idag och hittade inget speciellt . Mitt fel också att jag inte var ute i god tid :( Han får sin present senare, kan inte ba köpa nåt.... Jobbigast att köpa present till killar..usch...Det bästa är ju att köpa nåt till någon som man vet att den personen behöver eller vill ha, då är det inte svårt!

Idag var vi hemma hos Amir med familjen, fikade och umgicks! Efteråt tittade vi på film och umgicks lite vi två. Nu ska jag sova, är lite trött.....Amir frågade mig idag om jag fortfarande var bakis efter nyår, hahaha Nej, men det tar på mina krafter i några dagar....Imorgon åker jag kanske till mina föräldrar och umgås med mina kusiner och deras barn, för snart åker de hemåt! Den ena bor i Bosnien så vi måste passa på att umgås nu när de är här....
                                        
God fortsättning kramar //Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0