Verkligheten, minst sagt

Hej där! Ja, jag är tillbaka hemma i Jkpg och till verkligheten! Känner att jag inte kan smita mer härifrån för att jag har så mycket att göra just nu! Ångest och paniken jag känner innombords och är nog det värsta man kan känna?! Usch, önskar jag kunde smita utan några som helst bekymmer till en öde ö och inte göra nåt! 

Samtidigt när jag tycker att jag har världens problem så vet jag att det finns värre promlem än mitt, självklart!! Stackars barn och oskyldiga människor som dödas i striderna i Gaza ...kan inte längre gå in på Aftonbladet för att läsa, jag mår så dåligt av bilderna de visar! Mitt problem är inget att jämföra med stackars människor som bombas ihjäl i ett krig som de är fast i! Finns inget värre än krig.... :(

Ska sätta igång med mina små bekymmer och som sagt "det löser sig, det gör det alltid"!

Ha det great, Kram Emina

Kommentarer
Postat av: Carin

Kämpa på Emina! Du fixar det! ;-)

2009-01-06 @ 22:14:38
Postat av: emina

mmm hoppas det, men det är jobbigt bara... önskar att jag hade ett jobb och slapp skolan och massa bekymmer :-) Men snart kommer väl det också..

2009-01-07 @ 21:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0