Semester!!

Äntligen har man lite semester och ledigt. Så härligt och känna sig fri och göra vad man känner för.

Fast innan jag o Tobias åker iväg på lite semester så hjälper jag min lilla mor o far med att röja och städa och slänga saker i deras hus. Jag tycker det är skoj faktiskt att slänga och rensa ut, det är en sån befrielsekänsla på nåt sätt att bli av med massa gammalt skräp som ligger där och tynger ner en. Vi slänger en del, men mycket är gamla möbler och prylar som vi ska skänka till "Gnosjö hjälper". Imorgon ska jag fortsätta röjandet i källaren och Tobias ska till Halmstad och hjälpa en kompis att flytta. Men på onsdag tänker vi dra söderut mot Skåneland till ett litet ställe som heter Kyl havsbad där Tobias föräldrar har hyrt en stuga. Hoppas att vädret vänder till dess och att solen kommer tillbaka. Det är ändå ganska bra att det är lite mulet, regn och svalare nu när man är inomhus och städar. Efter Kyl åker vi vidare mot Åhus, dit har jag velat åka länge nu. Det är så fint där och så har de väldigt god glass. Sen får vi se vart färden går. Vi ska dock hem till lördag då jag ska ha lite födelsedagskalas i sommarstugan eftersom jag fyller år på fredag, wihuu! ;-) Inget speciellt att fylla år längre, men kul o träffa släkten o grilla lite.

Hoppas ni alla har det bra!
//Carin

Kommentarer
Postat av: sara

Halloj på er!

Tack för senast! det var mycket trevligt =) Visst är det gött o rensa ut, så härligt.. jag slänger nästan lite väl mkt när jag är igång..haha! Hoppas att ni får det jätteskönt i skåne och grattis i förskott! Kraaam!

2009-07-07 @ 20:06:56
Postat av: Carin

Tack själv! Vi hade det så mysigt där i gräset. =) Ja, jag me, gillar nästan att slänga mer än att köpa saker, hehe.. Fast köpa nytt är ju oxå kul förstås. ;-) Tack, tack! Hoppas ni har det skönt i Jönköping och att solen skiner så ni kan gå till parken me lille Sigge! Kramar

2009-07-08 @ 00:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0