No Göteborgsvarvet today =(

Det blev inget Göteborgsvarv idag för Tobias. Svidande halsont satte stopp för hans debut på Göteborgsvarvet. Han ville så gärna springa och är så besviken. =( Tycker så synd om honom, han va så laddad inför det här, och jag me fast jag inte skulle springa. Men han siktar på Lidingö-loppet nu istället, hehe! Och då ska tydligen jag också springa...fast nån kortare variant. :-S

Fick precis ett telefonsamtal från Tobias...nu har tydligen bilen gått sönder också. GREAT!! NOT! Vilken underbar lördag det här blev. En olycka kommer väl sällan ensam som de säger. Fast det kan ju bli kul o köpa ny bil också förstås, det är på tiden.

Hoppas det gick bra för Ebi på varvet! Och att han gick i mål under två timmar, hehe. ;-)

Ha dé!

//Carin

Kommentarer
Postat av: emina

Vad tråkigt för Tobias del att inte kunna delta i varvet, speciellt om han har sett fram emot det!

Det är bra att träna och se fram emot något för då satsar man säkert mycket mer!

Ja, Ebi sprang strax över 2h har jag för mig.

Kram

2009-05-19 @ 19:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0