Nedostajes

En tråkig dag som denna är ett undantag här känner jag...Igår på natten mådde jag inte så bra, hade kramper i magen och sov mycket dåligt. Idag på morgonen fortsatte det och jag kunde inte alls gå till skolan, jag var så trött och sliten kände jag...Jag sms-ade min handledare redan vid 06 och skrev att jag stannar hemma idag. På eftermiddagen sov jag och gjorde inte mycket förutom att vila..Framåt kvällen har jag mått bra och har jag suttit med mina böcker framför mig och planerar för fullt inför mina kommande lektioner...aaha så jobbigt, vill inte alls!! Men så känns det nu, när jag sätter igång vet jag att jag kommer att ändra uppfattning, hoppas jag!

Tycker att det är tufft att planera då jag aldrig vet hur det blir när jag väl står där..det går alltid bra men det är konstigt hur lika nervöst det alltid är i början! Jag vill känna mig avslappnad och lugn, säker och trygg men det är inte alls så det känns i början av praktiken...tyvärr. Dock när jag har kommit igång och är tryggare med eleverna känns det som det bästa jobbet jag kan ha!

Nu måste jag fortsätta med att planera och läsa...
Jag hör av mig imorgon, slutar inte förrens 17!

En låt till alla kära och nära hemma i Sverige!!



Lots of Love //Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0