Min fina pojkvän

Jag blev glatt överraskad ikväll av min pojkvän. Han kom förbi med hans mammas mat och dessutom inlagda grönsaker!!! Wieee!! Tänk vad gulliga! De har fullt upp själva och ändå tänker de på lilla mig! Jag är så tacksam! Gissa om inte jag har smaskat i mig en massa grönsaker!! Åh min kropp skrek efter salt och syra! Det är lite som baksmälla när kroppen blir tom på salt och mineraler  -  uttorkad  -  så var min kropp. Jag åt som ett vrak! Nu är jag i balans och mår mycket bättre plus att jag har fått i mig en mängd c-vitamin som det innehåller. 



Tacksam som jag är nu ska jag ta och vila en stund och titta på tüngaste Hälliwüüd fruarna!
Shululu //Emina

Kommentarer
Postat av: Edina

oooooooh kako je söt!!!! :)

2009-10-08 @ 12:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0