Adventspynt

Hello allihopa everybody!

Min julkänsla har så sakteliga börjat infinna sig. Nu känns det okej att lyssna på julmusik och äta lussekatter och tomteskum. Det är så mysigt här i lägenheten nu med lite julpynt, känns som en helt annan lägenhet nästan. Det kanske bidrar lite att det är mörkare ute nu också, det blir mysigare inomhus då på nåt sätt. Man har sina julstjärnor och adventsstakar tända och tänder ljus och kryper upp i soffan och myser.

Här ser ni lite av mitt pynt:

       


Nu är det nog dags att ta tag i disken här, sen ska jag packa lite. Åker till gislaved imorgon så jag kommer nog inte hinna skriva några inlägg över helgen ifall ni undrar. Emina kan säkert hålla bloggen uppdaterad! ;-) Vi ska förhoppningsvis fika imorgon i gislaved, ska bli så trevligt att umgås lite, miss u girl!

Ha en bra helg! Take care!

//Carin

Kommentarer
Postat av: emina

Vad mysigt du har det hemma! Jag vill komma och va i ditt vardagsrum!

2008-11-27 @ 21:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0