Bloggtårka?


Hej! Jag har varit lite frånvarande nu när jag har haft en lugn period! Sommarlovet började
inofficiellt i måndags efter inlämningen av det hemska papret. Har sen dess bara vilat och sovit
ut ordentligt! Har också umgåtts med Tarik :) Idag hade vi seminarie på papret och sommarlovet har NU börjat!!

Har fått nackspärr från all plugg, hela högra delen från nacken och neråt är lite svullen vilket gör
otroligt ont!! Äter ipren mot inflamation och om det inte går bort efter helgen får jag kontakta
vårdcentralen! Hoppas att det inte är nåt farligt! Vill inte ha ooont!!

Har börjat "träna". Igår gick jag runt Munksjö (ca 7km?) och idag runt Rocksjön (ca.4-5km).
Idag hade jag nöjet att ta med Tarik, är ju roligt att umgås med honom! Han är bäst!! Får hämta
med honom fler gånger och umgås!
Efter vår promenad runt Rocksjön stannade vi förbi fotbollsplanen och tittade på FKbih som
vann med 6-3 mot Wallgårda! :)

Rocksjörundan i det vackra vädret idag. Regnet hann inte ifatt oss!

Sötaste!! Han gör mig så glad!!

Nu ska jag fortsätta att inte göra något! :) Ni får ha det bra så hörs vi senare ;)

Love //Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0